top of page

PIRKIMO–PARDAVIMO TAISYKLĖS

standingdesk.lt internetinei parduotuvei

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) – tai Pirkėjo, patvirtinusio Taisykles (susipažinus su jomis ir pažymėjus langelį „Susipažinau su standingdesk.lt taisyklėmis ir su jomis sutinku“), ir pardavėjo – [Vardas Pavardė / individuali veikla] (toliau – Pardavėjas) – privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo ir apmokėjimo sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė ir kitos su prekių pirkimu–pardavimu standingdesk.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Taisyklės nustato standingdesk.lt parduotuvės prekių užsakymo, pirkimo, grąžinimo sąlygas ir tvarką, taip pat nurodo informaciją, privalomą pateikti Pirkėjui vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

1.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai bet kuriuo metu pakeisti Taisykles, paskelbdamas pakeistas Taisykles standingdesk.lt tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo momento ir taikomi visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

1.4. Naudodamasis standingdesk.lt internetine parduotuve Pirkėjas patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.

2. Sutarties sudarymas

2.1. Pirkti Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje standingdesk.lt turi teisę:

veiksnūs fiziniai asmenys;

nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų, turėdami tėvų ar globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;

juridiniai asmenys;

aukščiau išvardytų asmenų įgalioti atstovai.

2.2. Patvirtindamas šias Taisykles Pirkėjas patvirtina, kad turi teisę pirkti Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje.

2.3. Pirkėjas užsakydamas prekes privalo nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę (arba juridinio asmens pavadinimą), prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.

2.4. Prekių pirkimo–pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta ir įsigaliojusia nuo to momento, kai:

Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą ir kitus reikiamus duomenis, pasirenka apmokėjimo būdą, susipažįsta ir patvirtina sutikimą su Taisyklėmis bei patvirtina pirkimą;

Pardavėjas, gavęs užsakymą, jį patvirtina išsiųsdamas Pirkėjui el. laišką apie užsakymo patvirtinimą.

2.5. Sutartis galioja iki visiško šalių įsipareigojimų pagal sutartį įvykdymo arba iki jos nutraukimo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

2.6. Kiekviena elektroniniu būdu sudaryta sutartis saugoma standingdesk.lt duomenų bazėje.

3. Pirkėjo teisės

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes standingdesk.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose Pardavėjo internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius ar netikslius savo asmens duomenis, parašydamas el. laišką [tavo el. paštas, pvz. info@standingdesk.lt] arba susisiekdamas telefonu [tavo telefono nr.]. Pardavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per protingą terminą, įgyvendinti Pirkėjo prašymą.

3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo–pardavimo sutarties, sudarytos su standingdesk.lt internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodydamas grąžinamą prekę ir užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos.

3.4. Pirkėjo teisė atsisakyti sutarties įgyvendinama vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228–10 str. ir 2014 m. liepos 22 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

3.5. Pirkėjas gali pasinaudoti teise atsisakyti sutarties tik tuo atveju, jei prekė nebuvo sugadinta, iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, ji nebuvo naudota, nesurinkta (jei pristatyta nesurinkta) ir yra originalioje pakuotėje, išskyrus atvejus, numatytus teisės aktuose.

3.6. Įsigijęs netinkamos kokybės prekę Pirkėjas turi teisę:

reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus;

reikalauti prekę pakeisti tinkamos kokybės preke;

reikalauti atitinkamai sumažinti prekės kainą;

vienašališkai nutraukti sutartį ir reikalauti grąžinti sumokėtą sumą.

4. Pirkėjo įsipareigojimai

4.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Pasikeitus Pirkėjo užsakymo formoje pateiktiems duomenims, Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją.

4.3. Naudodamasis standingdesk.lt internetine parduotuve, Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų internetinėje parduotuvėje nurodytų sąlygų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

5. Pardavėjo teisės

5.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį (minimalią užsakymo sumą), kuri matoma Pirkėjui peržiūrint prekių krepšelį.

5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės veikimo stabilumui ar saugumui arba pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine parduotuve.

5.3. Esant svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, iš anksto apie tai nepranešęs Pirkėjui.

5.4. Pardavėjas turi teisę anuliuoti Pirkėjo užsakymą, jei Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimą banko pavedimu, nesumoka už prekes per [tavo nustatytas dienas, pvz. 5 darbo dienas].

5.5. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų, reikalingų užsakymui įvykdyti, arba Pardavėjui nepavyksta su Pirkėju susisiekti dėl užsakymo patikslinimo per 3 (tris) darbo dienas, Pardavėjas turi teisę anuliuoti užsakymą.

5.6. Dėl svarbių priežasčių negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo, Pardavėjas pasilieka teisę keisti pristatymo sąlygas ir terminą arba nutraukti užsakymą, apie tai informuodamas Pirkėją ir, jei užsakymas apmokėtas, grąžindamas sumokėtus pinigus.

6. Pardavėjo įsipareigojimai

6.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis standingdesk.lt internetinės parduotuvės paslaugomis šiomis Taisyklėmis ir svetainėje nurodytomis sąlygomis.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę ir Pirkėjo nurodytus asmens duomenis tvarkyti tik šių Taisyklių ir taikomų teisės aktų nustatyta tvarka.

6.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu šių Taisyklių 8 skyriuje nurodytomis sąlygomis.

6.4. Negalėdamas pristatyti užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar savo savybėmis panašią prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

6.5. Pirkėjui pasinaudojus teise atsisakyti sutarties ir įvykdžius Taisyklėse numatytas sąlygas, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 10 (dešimt) darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos, jei įstatymai nenustato kitaip.

7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

7.1. Prekių kainos standingdesk.lt internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Kainos gali būti keičiamos, tačiau pakeitimai netaikomi jau pateiktiems ir Pardavėjo patvirtintiems užsakymams.

7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų (konkretūs būdai nurodomi svetainėje):


Apmokėjimas banko pavedimu – Pirkėjas po užsakymo patvirtinimo atlieka mokėjimą į Pardavėjo sąskaitą:

[Bankas, sąskaitos numeris, gavėjas – Vardas Pavardė / individuali veikla].

Apmokėjimas per elektroninę bankininkystę / mokėjimo surinkimo sistemą (jei taikoma) – Pirkėjas nukreipiamas į pasirinktą banką ar mokėjimo paslaugų teikėjo sistemą.

Apmokėjimas grynaisiais kurjeriui prekių pristatymo metu (jei taikoma) – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo–priėmimo) metu.

7.3. Pardavėjas turi teisę reikalauti iš Pirkėjo dalinio arba pilno avansinio apmokėjimo.

7.4. Pirkėjui pateikiama sąskaita faktūra, kurioje nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteiktos nuolaidos, galutinė kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti teisės aktuose numatyti duomenys.

8. Prekių pristatymas

8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti pristatymo būdą:

pristatymas kurjeriu į nurodytą adresą;

atsiėmimas [jei taikoma – pvz. sandėlyje / atsiėmimo punkte, adresas].

8.2. Pasirinkęs pristatymą, Pirkėjas privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą ir užtikrinti, kad sutartu metu prekes galėtų priimti.

8.3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jei Pirkėjas negali prekių priimti pats, o prekės pristatomos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamam gavėjui.

8.4. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas kurjeris / siuntų tarnyba.

8.5. Pristatymo kainos ir sąlygos:

Pristatymo kaina ir nemokamo pristatymo sąlygos (jei taikoma) nurodomos standingdesk.lt puslapyje „Pristatymas“ ir užsakymo formoje.

Prekės pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pristatymas į kitas šalis derinamas individualiai, susisiekus su Pardavėju nurodytais kontaktais.

Baldai (reguliuojamo aukščio stalai) pristatomi tik iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas. Prekės neužnešamos į patalpas, nebent atskirai susitarta ir/ar apmokėta papildoma užnešimo paslauga. Baldai paprastai pristatomi nesurinkti, pakuotėse, su pridėta surinkimo instrukcija ir furnitūra.

8.6. Prekių pristatymo terminas nurodomas prie prekės aprašymo ir (arba) užsakymo patvirtinime. Šie terminai yra preliminarūs ir gali kisti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Apie pakeitimus Pardavėjas informuoja Pirkėją.

8.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės nebuvo pristatytos arba pristatytos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės ar dėl aplinkybių, priklausančių nuo Pirkėjo.

8.8. Pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę ir pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentus. Pastebėjęs pakuotės pažeidimus, prekių trūkumus ar kitus neatitikimus, Pirkėjas privalo tai pažymėti perdavimo dokumente ir kartu su kurjeriu (ar Pardavėju) surašyti neatitikimų aktą. Neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas gali būti atleidžiamas nuo atsakomybės už vėliau nustatytus pažeidimus, jei jie nėra gamyklinis brokas.

8.9. Jei Pirkėjas nepriima prekių ir jos grąžinamos Pardavėjui, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju dėl pakartotinio pristatymo. Jei Pirkėjas pakartotinai nepriima prekių, užsakymas gali būti anuliuotas, o, jei buvo sumokėti pinigai, jie grąžinami atskaičius faktines pristatymo išlaidas.

9. Prekių kokybė, garantijos ir tinkamumo naudoti terminas

9.1. standingdesk.lt parduodamų prekių (reguliuojamų stalų ir kitų prekių) savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.

9.2. Internetinėje parduotuvėje pateikiamų prekių spalvos, formos ar kiti parametrai gali šiek tiek skirtis nuo realaus prekės vaizdo dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio ekrano ypatybių.

9.3. Pardavėjas suteikia prekėms garantiją, nurodytą prekės aprašyme, tačiau ne trumpesnę, nei numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Jei aprašyme nenurodyta kitaip, taikoma:

24 mėnesių garantija fiziniams asmenims (vartotojams);

12 mėnesių garantija juridiniams asmenims, jei nenurodyta kitaip.

(Jei turi konkrečius garantinius terminus reguliuojamiems stalams – gali juos čia įrašyti konkrečiai.)

9.4. Jei Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims neteikia atskiros kokybės garantijos, taikoma teisės aktuose numatyta įstatyminė garantija.

9.5. Garantinis aptarnavimas atliekamas vadovaujantis gamintojo ir Pardavėjo nustatyta tvarka. Pardavėjas tarpininkauja tarp Pirkėjo ir gamintojo / gamintojo atstovo.

10. Prekių grąžinimas ir keitimas

10.1. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekes, laikantis šių Taisyklių ir galiojančių teisės aktų. Ši teisė netaikoma sutartims, nurodytoms LR Civilinio kodekso 6.228–10 str. 2 d.

10.2. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso ir LR Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

10.3. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu [tavo el. paštas], nurodydamas užsakymo numerį, grąžinamą prekę ir grąžinimo priežastį (jei yra).

10.4. Grąžinant prekes turi būti laikomasi šių sąlygų:

prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (netaikoma netinkamos kokybės prekėms);

prekė turi būti nenaudota, nesurinkta, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos;

prekė turi būti tokios pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;

būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą (sąskaitą faktūrą ar kitą pirkimą patvirtinantį dokumentą).

10.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko Taisyklėse nustatytos grąžinimo tvarkos.

10.6. Kai Pirkėjas atsisako kokybiškų prekių, grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai įstatymai numato kitaip.

10.7. Pinigai už grąžintas prekes Pirkėjui pervedami banko pavedimu į mokėtojo sąskaitą per 10 darbo dienų nuo grąžintos prekės gavimo dienos, jeigu su Pirkėju nesusitarta kitaip.

11. Asmens duomenų tvarkymas

11.1. Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas renka, tvarko ir saugo vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis, taikomais asmens duomenų apsaugos teisės aktais (įskaitant, bet neapsiribojant, Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR)) ir kitais teisės aktais.

11.2. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi šiais tikslais:

elektroninės prekybos veiklai vykdyti (užsakymų priėmimas, vykdymas, sąskaitų išrašymas);

prekių pristatymui;

garantiniam aptarnavimui, pinigų grąžinimui, prekių keitimui;

su Pirkėjo pirkimu susijusių problemų sprendimui;

teisės aktuose numatytų pareigų (apskaitos, mokesčių ir pan.) vykdymui.

11.3. Pateikdamas užsakymą ar registruodamasis parduotuvėje, Pirkėjas laikomas susipažinusiu ir sutikusiu su Taisyklėmis bei asmens duomenų tvarkymo sąlygomis.

11.4. Pardavėjas tvarko šiuos Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą, pristatymo adresą, užsakymų istoriją ir, jei taikoma, juridinio asmens duomenis (pavadinimą, kodą, PVM kodą, buveinės adresą).

11.5. Asmens duomenys saugomi tiek, kiek būtina nurodytiems tikslams pasiekti ir laikantis teisės aktų reikalavimų (pvz., buhalterinės apskaitos dokumentai – teisės aktuose nustatytą laikotarpį).

11.6. Pirkėjas turi teisę:

susipažinti su savo asmens duomenimis ir gauti informaciją, kaip jie tvarkomi;

reikalauti ištaisyti netikslius ar neteisingus duomenis;

reikalauti ištrinti duomenis, kai jie nebereikalingi ar tvarkomi neteisėtai;

apriboti duomenų tvarkymą;

nesutikti su duomenų tvarkymu, kai tvarkymo pagrindas – teisėti Pardavėjo interesai;

pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai.

11.7. Su asmens duomenų tvarkymu susiję prašymai ir paklausimai teikiami el. paštu [tavo el. paštas]. Prašyme Pirkėjas turi leisti jį identifikuoti (pvz., nurodyti vardą, pavardę, el. paštą, kuriuo registravosi / atliko užsakymą).

11.8. Pardavėjas įsipareigoja įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones Pirkėjų asmens duomenims apsaugoti.

11.9. Asmens duomenys gali būti teikiami tik tiems tretiesiems asmenims, kurie teikia prekių pristatymo, mokėjimų surinkimo ar kitas su Pirkėjo užsakymu susijusias paslaugas, taip pat institucijoms, kai to reikalauja teisės aktai ar kompetentingų institucijų sprendimai.

12. Baigiamosios nuostatos

12.1. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar pildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų reikalavimus ir paslaugų teikimo pokyčius. Nauja Taisyklių redakcija įsigalioja ją paskelbus standingdesk.lt.

12.2. Pirkėjui perkant prekes standingdesk.lt internetinėje parduotuvėje taikoma Taisyklių redakcija, galiojusi užsakymo pateikimo metu.

12.3. Taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

12.4. Visi ginčai, kylantys iš šių Taisyklių ar su jomis susiję, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose pagal Pardavėjo buveinės (deklaruotos veiklos) vietą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

bottom of page